Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 21. sep 2024, 09:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blid fræk pirrinsbondage
Indlæg: 13. sep 2011, 01:16 

Tilmeldt: 13. sep 2011, 01:15
Indlæg: 1
Blid fræk pirringsbondag.
Jeg slap al kontrol....pirringsbondage med lædermaske på, jeg kunne intet se...lædermundstykket blev afmonteret.
Mine hænder var bundet op til de tykke kæder der går fra gulv til loft, jeg var spændt ud et X
Nu begyndte en pirring som jeg ikke var klar over var fingre eller en fjer, men negle på fjerlette strøg , satte dette på plads.
Nu blev jeg undersøgt fra top til tå....fingre der bare killede sindsygt , fingre i min mund som villigt åbnede sig
Opbinding af mine både flagstang og kugler. Det har jeg ikke prøvet før, men så godt så det skal prøves igen.

Læderstøvler med den spidse hæl kælede for mine lår og lille Jørgen vippede om kap med kærtegnene, du kunne jeg mærke hele Lady Cherie vægt på min krop, smygende ind til mig, jeg følte mig totalt overgivet i situationen; .bare mærke kroppen der styret min, med kælende niv og hårde niv,av
Er du bange for pisken spurgte hun, ja det var jeg, men man siger ikke nej til en hekseinde, nu faldt der de mest kærlige smæk , med en blid pisk, det gjorde mig ikke bange, men jeg fik mere ønsket mere og, mere
Den bløde pisk forsvandt, nu blev der hevet blidt i opbindingen af min pik, og den stod derefter til opbinding.
Så snakkede vi facesitting med åndedrætskontrol, jeg gispet flere gange efter vejret, og hun, løftede tilpas sit underliv, så jeg kunne få lidt ilt, efter jeg klart ikke kunne mere gik vi over til noget kaldet slave-italiensk....
For dem der ikke ved hvad det er er det at blive pirret til grænsen igen og igen og stop er med smerte,negle nap klask på mine nosser, jeg var ligeglad, jeg var så langt ude i en oplevelse der var helt udenfor min kontrol, en helt ud af kroppen oplevelse, længe blev der pirret, lette tryk,.hårde fingre,malken til grænsen igen og igen, jeg havde en totalt ud af kroppen
oplevelse, hvor jeg følte jeg fik orgasme igen og igen og det aldrig ville holde op. Til sidst blev der sat tempo på, og jeg eksploderedet i et skrig, der nok havde varet de sidst 15 min....

Blev langsom løst af snorenre satte mig fortumlet op,fik et grin.
Efter lidt Cola og lidt løst snak, hvad jeg ikke husker fik jeg et bad, hvor jeg nogenlunde kom til mig selv.

Lady Cherie er en ener og en fantastisk oplevelse værd, som du ikke finder andre steder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team